innity_adZone3

AD

adsense

新增旅遊群組讀者交流分享資訊
↓按此加入
日本wifi 低至$13!(機場取還)
網絡覆蓋讓你玩盡全國
上下載速度高達40Mbps/15Mbps
台灣wifi 低至$13!(機場取還)
https://goo.gl/MNrGdu
韓國wifi 低至$13!(機場取還)
https://goo.gl/QxQ5hH

24小時櫃檯服務,讓你行程無憂


2014年7月30日星期三

尖沙咀 YAMM The Mira Hong Kong 酒店自助餐 放題 龍蝦 生蠔 長腳蟹 5星酒店 海鮮不鮮,熟食不多,甜品尚可 P-1 環球美食 巴馬火腿 燒牛肉 芝士 燒骨 西班牙飯 朱古力蛋糕 馬卡龍

尖沙咀 YAMM The Mira Hong Kong 酒店自助餐 





放題 龍蝦 生蠔 長腳蟹  5星酒店  海鮮不鮮,熟食不多,甜品尚可 P-1


 尖沙咀彌敦道118號The Mira Hong Kong酒店地下大堂。
YAMM


星期一至四: 成人$648 / 小童 $398



星期五至日及公眾假期: 成人$668 / 小童 $418



* 另設加一服務費


我星期日27號食既$,668+10% 2位

$1470

呢個價,比起日航貴一半,但竟然係日航比佢好吃...
直接D說...佢唔值呢個價~

小心中伏


服務....差,叫幾次先有人拎野飲比你 因為無飲品區自取,全部只限你問拎
叫一杯水~15分鐘都無人拎到黎~要叫多次先有人拎~


食物水準,只有200~300 那些3星酒店的質素.....可悲,另外400蚊拿了去食環境?
整體食物極少,日航有接近150款~這一家店 我想加埋都未必有80款
貴精不貴多? NO,食物也不見得精彩~


蠔,水準比起3星酒店更差更不鮮
龍蝦,就是一隻龍蝦,零鮮味,零肉質,
要靠所謂的汁才食得下一小口~
蟹,無肉食,殼又難開,鮮度....零! 
海鮮同一般凍海鮮無分別



肉食熟食少,只有十多款,連基本常見的麵也沒有~
可憐得十多種熟食,但有幾款已經係菜類...另外係飯類...

真正肉食類只有6~8款....
蝦餃,小籠包,豬手,燒骨,燒牛肉,咖哩肉....

這樣的東西都拿出來供應?

我到了一家旅客店....貴而一般的店..


壽司更差,只有2,3盤小小的供應...


部份鮮度也見不得新鮮.....爭鮮質素...

飲品區都沒有....
飲品只有檸檬茶,紅茶,水,奶茶等超基本飲料
.....什麼都沒有~
還要追人多次才拿到一杯....

到呢一刻...我想爆粗!仲衰X過去食放題呀!!!!!!!!
如果你想倒錢落海,可以考慮這一家

是次倒了一千四百多元落海~






環境一半地方係卡位,但只限四人以上坐
我們可憐的只安排在人來人往的二人座位~
貴為一間5星酒店~如此的環境,你滿意嗎?~


 我坐這些2人座~
不見得有多舒服~

 沙拉吧......你滿意嗎?~
比3星酒店更少更少,鮮度?可以吧~
醬汁也只有2,3款...

 這樣都敢放出來?
主廚的人你怎樣設計餐單?
我來了200蚊一位的自助餐廳嗎?

 燒骨,無肉食,超乾柴皮,激死咸
我在日航酒店吃過係軟滑厚肉....
你未免太差了.....以這個價位...

 西班牙飯....就是飯囉...
求求其其一堆蟹腳放面當西班牙飯......



 朱古力噴泉....這個.....隨便那一家都沒分別...


 甜品,果撻
如果5星酒店都只供應這樣的甜品,我覺得太普通了!

芒果黑糯米
米無味,椰汁唔夠,芒果唔係靚野

 朱古力CAKE,硬X硬X硬
無估錯應該係來貨野黎
朱古力唔算濃

 這個朱古力慕絲 算係可以的~不錯~
 栗子慕絲,這個還不錯~10分給他7分~

 馬卡龍~出奇地唔錯~8分水準~!

 馬卡龍架~幾靚~
口味也多款~

 其他甜品~

 這個椰汁糕X杞子糕完全無味道..極不行~

花生糯米池,唔係呀嘛?你係5星酒店餐廳自助餐黎
唔係200蚊位放題呀!

 這個我只吃了一口~可以的有6分~



可愛CUP CAKE,但唔值得試~
只試了一口~
 這個不行~一直蒸,肉汁都流失了~
比起我出街吃20元5隻更差....唔該你.....食到呢度,我真係搵唔到有咩好野食...

 蟹炒飯.....看到都無興趣吧?
試了2,3口....就係炒飯囉....又係唔多特別.....
5分吧....

 唯一我覺得可以就係煙三文魚
這個來貨的唔錯,配起麵包來吃,還不差呢~

 麵包,芝士類,少得可憐...我試了2款,芝士也是超市買到的級別..沒什麼好試....

這個就是壽司吧了.....
3星的話我無什麼好說
你過到自己那一關嗎?
燒牛壽司,三文魚,燒三文魚,加洲卷
另外3,4款刺身
海膽,三文魚,帶子(2份1粒)
D野比起放題更加手緊,鮮度又不鮮

黎到大家最關心的海鮮區....
 看似好興奮,好多龍蝦~

 因為我入場就係佢岩岩開始晚市,所以滿係正常的
到左中段都已經唔補貨


主打的蟹腳,吃起來還可以,不腥已經算係合格
但唔好期望係什麼新鮮貨,也是759凍肉級別

 又係一些來貨的東西~
牛肉可以,火腿只有死咸係勁咸,咸度有十分!,也不是什麼好東西~火腿只有3分....

 一隻鴨胸供應全場?
咁都拎得出黎?超薄切,切既師傅好刀工,又係無咩特別的東西

 好多女生都關心的三文魚
鮮度5分度,唔腥入到口都可以

 BB蠔都敢拎出黎你有冇搞錯先?
5星酒店比呢D咁既蠔?
鮮又唔鮮,仲要等你慢慢開殼.....好古寒極手緊,排餐死都未必拎到
比幾百蚊都食唔到,你想點先?
師傅無問題,態度友善



 最搶手的三文魚~師傅好努力切

唔會斷貨~油分都算有少少,6分吧~

 一隻帶子切2
好鬼古寒縮骨......
都係冷凍野,唔好有咩期望啦.....
你去買袋凍帶子自己解凍可能食得仲開心


 海膽,應該有一隻一份
這個OK,叫做試得過
有7分

 你5星酒店價錢比D放題甜品我食,你想點呢?

連呢D都當一味,你好HEA囉.....唔該.....






下一編再續

請各編輯尊重,勿亂修改文章的內容!

日本WIFI預訂有9折!





日本忍者極速4G NINJA WiFi

詳細介紹文章


提提你出發之前記得買旅遊保險啦!
用呢條link買旅遊保險可以有8折優惠: https://goo.gl/m117b9
買左保險,有咩行程影響都有保障安心!

如你喜歡,請給個LIKE^^以後提供更多資訊給你

其他遊記






如有聯絡查詢

KASANG0728@GMAIL.COM
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...